Toate noutăţile

Aeroportul Chişinau a dat start campaniei "Dulce măr moldovenesc"!

20-03-2019

 Aeroportul Chişinau a dat start campaniei

Fructele sunt cartea de vizită a țării noastre pretutindeni în lume. Gustul merelor „de acasă” cucerește și devine imediat una dintre cele mai frumoase amintiri despre Moldova. În perioada când Capitala este gazdă a meciului Moldova-Franța, organizat în cadrul Preliminariilor Campionatului European de fotbal, Asociaţia Producătorilor şi Exportatorilor de Fructe “Moldova Fruct” lansează o acţiune de susţinere a producătorilor locali de mere, “DULCE MĂR MOLDOVENESC” la Aeroportul Internațional Chișinău.

Pentru a oferi o notă de autenticitate evenimentului sportiv, timp de 3 zile consecutive, pasagerii care vor sosi pe Aeroportul Internațional Chișinău vom primi în dar un măr cu brandul de țară „Moldova: un gust deosebit”.  Campania “DULCE MĂR MOLDOVENESC” este un proiect, care își propune să promoveze  imaginea ospitalieră a Republicii Moldova, oferind musafirilor din străinătate fructele savuroase ale producătorilor locali, familiarizând străinii cu gustul deosebit al fructelor moldovenești. Sperăm ca astfel de campanii să devină tradiţionale în preajma evenimentelor de o asemenea anvergură.

“Aeroportul Internațional Chișinău este o carte de vizită a Republicii Moldova.  Aici își fac primele impresii toți cei care sosesc în țară, în special călătorii străini. Mereu promovăm valorile și tradițiile naționale prin campaniile desfășurate la Aeroport, iar acțiunea “DULCE MĂR MOLDOVENESC” este și un prilej frumos de a susține producătorul autohton de mere“ a menționat Petru Jardan, directorul general Avia Invest, Aeroportul Internațional Chișinău.
“Dorim să promovăm merele noastre sănătoase, cu un gust unic în rândul consumatorilor din Franța și alte țări ale UE, iar acest meci de fotbal, la noi acasă, este cel mai bun prilej” afirmă Eugenia Velicescu, producătoare de mere din Coșernița, Criuleni.

“Sarcina noastră este de a promova consumul de fructe moldovenești la noi în țară și peste hotarele ei. Ținem să informăm oaspeții din Franța și alte țări ale UE, că merele din Republica Moldova își pot face loc pe masa oricui, grație prospețimii și gustului deosebit, afirmă Iurie Fală, Director Executiv “Moldova Fruct”.

Campania “Dulce măr moldovenesc”, însoţit de un zâmbet cald, vor lăsa o amintire frumoasă tuturor despre ospitalitatea moldovenilor şi gustul merelor crescute cu suflet.
Campania lansată pe Aeroportul Internațional Chișinău se va desfăşura până pe 22 martie inclusiv.




Convertor valutar